MILYEN BUKTATÓK TEHETIK SIKERTELENNÉ A SZALONODAT?

Mire kell figyelniük azoknak, akik a szépségiparban szeretnének vállalkozást indítani? Az alábbiakban összefoglaljuk a legfontosabb szempontokat.

A szépségipar az egyik legjövedelmezőbb és legprosperálóbb területnek bizonyult a pandémia alatt is. A statisztikák világszinten azt mutatják, hogy az esztétikai eljárásokat igénybevevők még a járvány idején is jelentős összeget áldoztak a szépészeti beavatkozásokra. Mindez azt bizonyítja, hogy a szépségipar továbbra is a kisvállalkozók egyik legkifizetődőbb befektetése. Azonban érdemes számolni a kockázatokkal is, mivel számos buktató leselkedhet ránk.

A sikeres üzlet alapjai

Lássuk, mely problémákkal szembesülhetnek a kozmetikai szalonok, esztétikai központok és klinikák a vállalkozásuk indulásakor! A szépségipari vállalkozásoknak a következő 5 nehézséggel kell szembenézniük: 1. A minőségi eszköz és termék megválasztása a legfontosabb a vállalkozás hosszú távú sikeressége érdekében. 2. Az üzleti modell megfontolt kidolgozása: fontos tudnunk, hogy mit nyerhetünk a befektetésünkkel, hisz semmi sem drága, ha sokat nyerhetünk vele. 3. Marketing nélkül nem lehet érvényesülni! 4. Az eredmények kiemelten fontosak – fontos a rendelkezésre álló eszközök szakszerű használata annak érdekében, hogy maximalizálni tudjuk a vendégeink elégedettségét. 5. Egy sikeres üzlet számára egy esetleges leállás megengedhetetlen. A vállalkozás működésében felmerülő problémákat minél előbb orvosolnunk kell. A legfőbb probléma, amellyel a szépségipari kisvállalkozások szembesülnek, hogy mindent a saját bőrükön kell megtanulniuk. Ezért kiemelkedően fontos, hogy partnereink minél több üzleti szemináriumon és konzultáción vegyenek részt, amelyet mi biztosítunk a számukra.

MINŐSÉG + BIZTONSÁG

A legfontosabb tényező a termék megfelelő szempontok szerinti kiválasztása. Akár gépről, akár kozmetikumról van szó, mindig a bevált, világhírű márkákat preferáljuk. Ügyelnünk kell arra, hogy a vásárolt eszköz rendelkezzen a szükséges minőségi tanúsítványokkal is. A minőségi termékek általában drágábbak, így érthető, hogy sokakat kísértésbe ejthet, hogy egy olcsóbb termékbe invesztáljon, ami bár ugyanolyan minőséggel kecsegtet, de ez az esetek nagy részében nincs így. Egy jó befektetés többszörösen megtérül.
A jelenlegi kiadásaidra tekints jövőbeli befektetésként! Sokkal fontosabb az, hogy mit nyerünk vagy spórolunk a jövőben, mint amit most elköltünk.

Fordulj üzleti tanácsadóinkhoz!

Az ár/minőség aránya alapvető a megfelelő üzleti modell kiválasztásában. Itt kerülnek fókuszba üzleti tanácsadóink, akiknek kulcsfontosságú a szerepe, mert a kisvállalkozók ritkán ismerik az aktuális piaci tényezőket, a valós költségeket és a készülékek reális árát. A hírnevünk a legértékesebb valutánk. Megengedhetetlen, hogy exkluzív esztétikai központként definiáljuk magunkat, ezzel szemben olcsó, tisztázatlan eredetű és tanúsítvánnyal nem rendelkező készülékekkel vagy kozmetikumokkal végezzük a kezeléseinket. Rizikófaktort jelent a munkaeszközünk meghibásodása is, amelyre az ügyfelek általában nem figyelnek a termék kiválasztása során, pedig ez nagymértékű költségkiesést jelent. Emellett a javítás többletköltséget jelent. Szerencsére a legtöbb gyártó garanciális és kártérítési kötelezettséget vállal a készülékeire. Mi minden ügyfelünk számára szervizt és folyamatos támogatást biztosítunk.

Kínálj élményt!

Minden vendég vágya, hogy különlegesnek érezze magát, ezért az élményalapú szolgáltatásokat részesítik előnyben. Egy sikeres üzleti modellnél az ügyfél és a forgalmazó kölcsönösen elégedett.

A nyereséges vállalkozás kulcsa

Építsd fel a személyes márkádat, majd promotáld azt. A marketing meszsze meghaladja a szokásos reklám fogalmát, hiszen az ügyféllel történő kommunikáció egyik leghatékonyabb formája. Ismerd meg alaposan a vendégkörödet, mérd fel az igényeiket, és tegyél meg mindent az elégedettségükért! A kommunikáció minden formáját fontos kihasználni: közösségi média, PR, sajtó, fórumok. Hatásos lehet az influencer marketing is, mivel a véleményvezéreket hitelesnek tartják és bíznak bennük. A legfontosabb az aktivitás.

Valósítsd meg velünk álmaid vállalkozását!

Abban az esetben, ha a marketingkommunikációnk sikeres volt, és megszereztük az ügyfelet, a következő lépésaz, hogy megtartsuk őt. Említettük, hogy prémiumszolgáltatásokat kell nyújtanunk, és minőségi és tanúsítvánnyal rendelkező termékeket kell választanunk.Gyakran előfordul azonban, hogy még a legkiválóbb minőségű termékek esetén sem sikerül látványos eredményeket elérnünk. A BeautyMed Technologies Kft. csapata a megfelelő gyakorlati képzésre is kiemelkedően nagy hangsúlyt fektet. Klinikai trénereink képzések során segítik a megvásárolt gépeket megfelelően használni, hogy ügyfeleink tökéletes és látványos eredményt érhessenek el. Partnerink számára folyamatos képzést biztosítunk, hiszen biztosnak kell lennünk abban, hogy eszközeinket megfelelően használják.  

További hasznos tartalmakat kérek!